16 Kasım 2013 Cumartesi

SONUNDA BEN DE ''BEBAK'' LANDIIMM:))                        

 Epeydir hakkında güzel yorumlar duyup,merak edip almak istediğim bir üründü bebak,sonundaa aldımm...:)) Daha öncesin de kullandığım ürün Diadermine idi..İki ürünü karşılaştıracak olursak Diadermine den memnun muydum?? evet..!! ..Ama nedense onunla göz makyajımı silerken gözlerim yanıyordu..ardından gözlerimden yaşlar felan.....onun dışın da bittikçe aldığım iyi bi üründü...Gelelim şu meşhuuurr Bebak'a; aldığım ilk gün makyajımı temizlemek için deneme yaptım vee sonuç harikaydı kıvamı diğer temizleme ürünüme göre daha sıvı..kokusu bildiğimiz badem kokusu çok doğal geldi bana ve en önemlisi asla yanma sorunu yaşatmadı gözlerime..Kesinlikle en zor çıkan makyajı bile temizler bu ürün..Örneğin; Maybelline Rocket maskara herkes bilir çıkarması zordur biraz kirpiklerden..  onu bile çıkardı hiç zorlanmadan gerisini siz düşünün....Bir de makyajınızı temizledikten sonra yumusacık oluyor cildiniz..yani kesinlikle artık BEBAK diyorum başka da birşey demiyorum.... SEVGİYLE KALIN...:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder