19 Kasım 2013 Salı

Gabrini +plus Multivitamin Kalsiyum Jel...
Sizlere dün almış olduğum ve ilk defa kullanacağım Gabrini +plus multivitamin kalsiyum tırnak bakım jelini tanıtmak istiyorum..Hemen hemen bütün kozmetik firmalarının tırnak bakım ürünleri var..Ben de yaşadığım şehir de Gratis Watsons  vs. gibi geniş yelpazeli kozmetik magazaları olmadığı için denk gelip Gabrini'nin kini aldım..Tırnaklarım malesef cok kırılgan bir yapıya sahip çook istediğim halde istediğim uzunluğa ulaşamadan kırılıveriyorlar:((  Bu gün itibarı ile bu ürünü kullanmaya başladım bakalım..Açıkçası pek umutlu değilim ama yine de deneme kararı aldım..Gelişmeleri ara ara sizlerle paylaşmayı düşünüyorum..Umarım olumlu sonuçlar elde edip güzel tavsiyelerde bulunurum sizlere...Şimdilik sevgiyle kalın...=))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder