21 Kasım 2013 Perşembe

Gabrini Glitter nailpolish...
Merhabalar bugün sizlere 2 gün önce alıp bugün deneme fırsatı bulduğum Gabrini glitter G 07 numaralı ojeyi tanıtmak istiyorum.Nude tonlar da bol pırıltılı bir oje kendisi, pırıltılı şeyleri çok sevdiğimden ilk görüşte hemen dikkatimi çekti tabiki..:)) Gabrini'nin kozmetik konusunda kendini geliştirdiğini gördüm.Kıvamı tam yerin de,sürümü kolay gayet güzel geldi bana.Bazı ojeler cok sıvı olup rengini tam vermez,bazısı da çok koyu olur ıkınci kat surumun de aşırı yoğun bir görüntü oluşur,çabucak kurumaz ve size cinnet geçirtir...;))İşte bu oje de bu olayları yaşamıyorsunuz,ayrıca üçüncü katı sürmeme rağmen çabucak ta kurudu..Yani bir çok yönüyle benden geçer not aldı:))  Üstte birinci,ikinci ve üçüncü kat  sürümleri mevcut; Sadelikten hoşlanan,doğal bir görünüm olsun,sürdüğüm oje çok dikkat çekmesin diyenlere birinci katı öneriyorum...ikinci kat sürdüğünüz zaman biraz daha kendini gösteriyor ve rengi belirginleşiyor..Üçüncü katta ise artık pırıl prıl iddiali bir renge sahip oluyorsunuz..Ben üç kat sürmeyi tercih ettim..Yani ben çok beğendim..Sizlere de kesinlikle alıp denemenizi tavsiye ediyorum..Umarım açıklamalarım sizler için yeterli olmuştur.Hepinize iyi günler diliyorum.Sevgiyle kalın:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder