22 Kasım 2013 Cuma

AVON PERFECT KİSS RUJLARIM...
                           Merhabalar bugün Avon dan almiş olduğum Perfect Kiss rujlardan elimde olan renkleri sizlere tanıtmak istiyorum.
 Soldan sağa doğru sıralayacak olursak;Solda ki ''Smitten Red''ortada bulunan''Berry Smooch''ve sağda bulunan da''Earthy Plum..

                 Tek tek incelemeden önce genel olarak Perfect kiss serisinden bahsetmek istiyorum biraz sizlere.Ben gayet başarılı buldum bu seriyi.Toplam da 24 renk seçeneği var.Çok geniş bir renk yelpazesine sahip,her  zevke uyacak çeşitlilikte renk var..en açığından en koyusuna..yalnız katolog da ki renklerle asıl renkler birebir örtüşmüyor..Onun için almadan önce mutlaka Swatchlara bakmanızı öneririm..Bunun dışında kokuları çok aromatik ve hoş,nemlendirme yönünden gayet başarılılar dudaklarınız da kuruma vs.yapmıyorlar,bazı renkleri iki hatta üç kat sürmeniz gerekiyor tam rengini vermesi için.Sürümü de çok rahat ayrıca..Şimdi elimde bulunan renkleri sizlerle paylaşmak istiyorum..=))
               Smitten red: bu rengi karambole aldım diyebilirim ama iyi ki de almışım çünkü çok beğendim.Renk tam kırmızı sayılmaz içinde biraz pembelik barındırıyor.Beni cezbeden de bu özlelliği oldu zaten.İki kat sürme de tam rengini veriyor..
Berry smooch:Arkadaşım da görüp aşık olduğum renk.Tam bir leylak rengi.Kesinlikle seriden bu renk herkeste olmalı diye düşünüyorum..
Earthy Plum:Geçtiğimiz ay Perfect kiss Savage beauty serisinden almıştım ama diğerleriyle birlikte paylaşmak istedim.. Bordomsu,erik kurusu gibi bi renge sahip,diğer ikisinin için de sürümü en rahat olanı bu diyebilirim.Nemlendiricilik özelliği de daha fazla ayrıca.Parlatıcı sürmüş gibi bir görünüm sağlıyor dudaklarınızda.rengini ilk sürüşte tam vermiyor üç kat sürmeniz gerekiyor.Tam bir sonbahar rengi bence.
            Bu da bileğimde gün ışığında ki görünümleri.Umarım açıklamalarım sizler için yeterli olmuştur. Şimdilik esen kalın..=)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder